Booster plug ja of nee

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Ja ik doe mee,?

• Total voters
    5

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.144
963
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
Na het bericht op het forum dacht ik zo .. dat wil ik ook wel proberen en voilá de fabrikant een mail gestuurd en zowaar wordt me een aanbod gedaan

Een dealer package en daar heb ik wel oren na
Levert toch al gauw 20 % korting op

mits er nog minimaal 4 leden of een veelvoud van 5 dit gokje wel willen wagen
de beste man heeft me al een aanbod gedaan van 50 stuks maar dat acht ik ook teveel van het goede

nou heb ik natuurlijk wel een kawa maar ook die kent een enigzins aan/uit effekt

ik hoor graag jullie reactie,s en nog liever een deelname.. we blijven tenslotte krenten

mvg ad

Leon

2e Versnelling
18 aug 2015
57
34
18
58
Apeldoorn
Type motor
ST1300
Heb wel interesse maar mag ik (als überkrent) even vragen wat die dingen dan ongeveer gaan kosten ?

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.144
963
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
beste leon dat mag je zeker

hij adventeert met een prijs van 149 dollar (waarom een deen graag in dollars betaalt wilt worden is mij een raadsel maar vooruit
met de 20 % discount zou dit ca 120 dollar kunnen worden huidige stand euro = 1.1058 us dollar = ca 108 euri
misschien dat er nog verzendkosten bijkomen maar dat zal wel te overzien zijn

Mikey

4e versnelling
9 feb 2013
2.232
4.138
413
Type motor
Anders
Ja, dat is 5..! Eerste lading bestellen graag!![emoji23] [emoji23] [emoji23]

• Like
Reactions: Nosegear

Tukkerpanman

Kilometervreter
27 feb 2013
812
843
93
Type motor
Geen
beste leon dat mag je zeker

hij adventeert met een prijs van 149 dollar (waarom een deen graag in dollars betaalt wilt worden is mij een raadsel maar vooruit
met de 20 % discount zou dit ca 120 dollar kunnen worden huidige stand euro = 1.1058 us dollar = ca 108 euri
misschien dat er nog verzendkosten bijkomen maar dat zal wel te overzien zijn
ff de link van Boosterplug je kunt ook bij hem in euro's betalen
op de site staat ook de handleiding van de montage
je kunt betalen via PayPal/Visa/Mastercard ,verzenden is gratis

http://www.boosterplug.com/shop/Honda-st1300-Pan-336p.html

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.144
963
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
ik heb de eerste 5 inderdaad binnen,

bestelling is door gemaild en ik wacht de pro forma fact af
even een vraag naar de deelnemers

stuur me even jullie deelneming ook per email naar motorbandenservice(apestaartje) gmail.com onder booster plugactie

Laatst bewerkt:

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.144
963
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
inmiddels heb ik er nu 6 deelnemers
dan moet die extra 4 ook nog lukken
leuk kerst cadeau en incl een montage dag..

wie nog meer..

mvg ad

Fred-A

Kilometervreter
14 nov 2012
1.124
358
83
overveen
Type motor
ST1300
vraagje indien je een andere fpr hebt,van fmb gekocht,kun je dan ook een nog een boosterplug installeren ?
Fred-A

Mikey

4e versnelling
9 feb 2013
2.232
4.138
413
Type motor
Anders
Ja, geen probleem. Lucky Luc heeft zijn testen juist uitgevoerd mèt FMB FPR.

Mikey

4e versnelling
9 feb 2013
2.232
4.138
413
Type motor
Anders
Pecunia is overgeboekt Waffie. Prachtig bedrag gezien de prijs op de site van Boosterplug.
Dat heb je geweldig geroggeld!

• Like

Marcel W.

Mega Mijlenmaker
25 sep 2015
2.203
2.061
113
48
Barendrecht
Type motor
ST1300
Rijervaring met mijn boosterplug kan ik dinsdag pas doen. Wat ik wel kan zeggen is dat plaatsing echt kinderspel is.

Gereedschap sleutel 8 en 2x 10 tbv het liften van de tank. Schroevendraaiers kruiskop tbv het luchtfilterhuis eventueel een platte schroevendraaiertje om de bekabeling van de orginele sensor af te krijgen.

Het enige wat je echt moet doen is de tank omhoog klappen.

Voor het idee hier een paar foto's van vanmiddag. Ik wilde het eens goed bekijken maar nodig is het niet denk ik om de luchtfilterdeksel te demonteren.

uploadfromtaptalk1446412919602.jpg
Voor het gemak hetluchtfilterdeksel even gedemonteerd.

uploadfromtaptalk1446412865837.jpg

Hier is te zien dat de plug makkelijk in de ruimte achter het luchtfilter past. Rechtsboven is het kastje net te zien.

uploadfromtaptalk1446412753705.jpg

De sensor heb ik met enige moeite aan de linkerzijde onder het frame door gekregen. Hier lopen al kabels.

uploadfromtaptalk1446412680405.jpg

De sensordraad paste mooi tussen het frame en de bobine? langs.

uploadfromtaptalk1446412628338.jpg

De draadboom volgend kom je precies aan de voorkant van je tank uit

uploadfromtaptalk1446412553276.jpg

Vast zetten met 2 tyres, klaar.

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
744
579
93
Schagen
Type motor
ST1300
Marcel, had ik niet ergens gelezen dat de sensor vrijelijk in de rijwind moet zitten?
gr Hans

• Like
Reactions: Mikey

Marcel W.

Mega Mijlenmaker
25 sep 2015
2.203
2.061
113
48
Barendrecht
Type motor
ST1300
Hans,

Zelf maak ik me geen zorgen qua rijwind. dit is helemaal vooraan het frame.
Als je de omgeving bekijkt zie je de hydraulische leiding komende van het stuur ernet boven zitten.
De onderste kroonplaat is ook nog net zichtbaar aan de linkerkant.

Alle wind welke via het voorwiel naar de radiateur stroomt en niet door de radiateur kan, kan wel omhoog en daar zit de sensor.
Tevens is de kabel niet langer, de boosterplug zelf ligt aan de linkerkant (recht op voorgaande foto) zo goed als tegen het frame aan, dan steekt de kabel eronderdoor en gaat direct naar voren.

Maar ik sta open voor (snelle) reacties, de Pan ligt nu nog open immers,

Marcel W.

Mega Mijlenmaker
25 sep 2015
2.203
2.061
113
48
Barendrecht
Type motor
ST1300
Ik zal zo nog eens kijken wat mogelijk is, maar ik zit denk ik 10cm hoger.
Ben je buitenlangs het frame gegaan of binnendoor met de sensor kabel?

Laatst bewerkt:

MaHeDu

5e Versnelling
31 aug 2013
485
406
63
54
Duiven
Type motor
ST1300
Als ik mij goed herinner heb ik hem langs het luchtfilterhuis en het aluminium(kleur) frame laten lopen. Vervolgens op ergens tussendoor gefrut en hem op de plaats gemaakt zoals je op de foto kan zien is dat vlak naast de luchtinlaat Het draadje is inderdaad niet echt lang......
(Ik had eerst aangegeven langs de binnen/ondertank, maar ik was even abuis. Ik bedoelde het luchtfilterhuis. bij deze gerectificeerd......)

Laatst bewerkt:

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
744
579
93
Schagen
Type motor
ST1300
Ik moet ook eerdaags een boosterplug ontvangen uit Denemarken.
Ja, ik was te vroeg. Had natuurlijk mee moeten doen met de groepsaankoop. :(
Volgens de site heeft de laatste versie een wat langer touwtje....
Tijdens het plaatsen maar kijken hoe de route moet zijn voor de sensor, alle info op dit forum helpt prima!
gr
HAns

teacher

4e Versnelling
31 mei 2015
265
314
63
Type motor
ST1300
Ik heb hem langs de luchtfilterbox naar voren gehaald, en daarna bij de luchtinlaat naar voren getrokken.

De sensor hangt dus voorin de luchtinlaat, leek mij een mooie plek.

• Like
Reactions: Mikey en Marcel W.

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
744
579
93
Schagen
Type motor
ST1300
Deense post in de bus. 26 oktober besteld en vandaag ontvangen. Gaatje vinden in de werkzaamheden om de boosterplug te plaatsen.

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
744
579
93
Schagen
Type motor
ST1300
Zo, die is gemonteerd. Achter de tank is ruimte zat voor dat kleine kastje. Gezien de loop van de kabels zit mijn kastje nu rechts achter de tank, op die manier had ik de meeste ruimte naar voren voor de sensor. Die kabel bovenlangs en tussen frame en luchtfilter huis. Aan de voorkant over het frame naar voren, er zit vrije ruimte genoeg tussen de tank en frame dus sensor kabel wordt niet afgeklemd. Net boven de radiator vastgezet met ty-rappie. Foto-tje a.s. vrijdag als ik tijd en licht heb.
O ja, hij start prima (deed i altijd al) en liep mooi rond met 2000 rpm. (ook dat deed i al of klonk het net even mooier? :D )
Al met al een klusje van 45 minuten. Nu maar ermee gaan rijden !
gr Hans

• Like
Reactions: MaHeDu en Marcel W.

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.144
963
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
hiep hiera hoera
doos is binnen
nu nog uitpakken en plannen.. hoe verder
Door sturen per post kan natuurlijk maar hier is in de prijs geen rekening mee gehouden
we hebben dus de post, de Pan post of mogelijk een dag plannen dat we ze gezamenlijk ook in kunnen bouwen op een aangewezen locatie

ik hoor het graag?

• Like
Reactions: pheufk

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.757
2.553
413
52
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Zijn er veel klantjes bij die ook op een CCD gaan zijn? Valt wellicht iets te combineren . .
Als je die bij mij zou kunnen krijgen kan ik ze meenemen naar Almelo. Het ziet er naar uit dat ik overigens met de auto die kant op moet, want er moet ook nog een rackserver naar Rex. Dan kunnen die pluggen ook nog mee.

• Like

Mikey

4e versnelling
9 feb 2013
2.232
4.138
413
Type motor
Anders
Ad, Rex heeft aangegeven vanavond bij jou langs te kunnen. Als ik het goed heb zou het dan om 4 stuks gaan die ook de 14e in Almelo zijn.
- Jan Pan
- Nosegear
- Leon
- ikzelf

• Like

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
744
579
93
Schagen
Type motor
ST1300
Vandaag 50 km boosterplug-gereden. Wat me gelijk opviel is dat bij lage toerentallen de motor lekkerder oppakt, net allemaal even wat soepeler. Lastig te omschrijven dus. Tevens leek het erop dat de motor sneller op temperatuur komt.....daar nog maar eens opletten de komende tijd. Gr Hans

• Like

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.757
2.553
413
52
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Dát zou mooi zijn; hoe kouder het wordt hoe meer hekel ik aan die waxsensor begin te krijgen. In z'n 2 stationair knar ik met 40 km/h door de zone 30 waar ik in woon!

• Like

Leon

2e Versnelling
18 aug 2015
57
34
18
58
Apeldoorn
Type motor
ST1300
Zijn er veel klantjes bij die ook op een CCD gaan zijn? Valt wellicht iets te combineren . .
Als je die bij mij zou kunnen krijgen kan ik ze meenemen naar Almelo. Het ziet er naar uit dat ik overigens met de auto die kant op moet, want er moet ook nog een rackserver naar Rex. Dan kunnen die pluggen ook nog mee.
Zie je berichtje nu pas, maar ik ben 14-11 op de CCD aanwezig dus wat mij betreft hoef je niks op te sturen. Als er dan iemand kan assisteren om dat ding te monteren dan is het helemaal prachtig maar dat zie ik dan wel.

Tot de 14e in ieder gevalGood

Tiger

5e Versnelling
8 mrt 2013
409
422
93
55
Zevenaar
Type motor
Anders
Kan er niet bij zijn bij de CCD dagen .
Waffie je mag ze ook opsturen ( de verzendkosten zijn voor mij)ik kom deze maand nog in Zundert.
Ik ben dus wel in Almelo.
Zou deze voor Piet dus mee kunnen nemen [emoji12]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk