Binnentassen

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
27 sep 2016
4.174
2.613
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Ik heb 1 universele binnentas van Givi en die past zonder problemen in het vaste gedeelte van een zijkoffer.

Die tassen nemen veel plaats in vind ik.
Natuurlijk, diegene die ik heb heeft wel niet de juiste pasvorm voor mijn zijkoffer.
Gewoon alles in een plastieken zak steken :).
Maar langs de andere kant presenteert het wel mooi een tas en blijft alles mooi en niet gekreukeld.

RedArrow

Motorrijles
23 sep 2017
4
6
3
37
Gouda
Type motor
ST1100
Ik heb de binnentassen inderdaad nieuw gekocht. Op mijn vorige motor had ik Krauser K2 koffers zitten en die hadden een simpele rechttoe rechtaan vorm. Zelfs met die koffers had ik zo nu en dan ruzie als ik mijn netjes ingepakte tas in de koffer probeerde te stoppen/proppen.

Toen ik met mijn vorige motor op vakantie ben geweest had ik ook voor de plastic zakken oplossing gekozen maar dit was in mijn ogen niet ideaal. Hopelijk maken deze tassen mijn leven net iets aangenamer als ik wat meer spullen/kleding mee wil nemen dan wat normaal gesproken in mijn rugzak past.

Winovani

2e Versnelling
28 dec 2017
74
103
33
50
Ovezande
Type motor
ST1100
Hallo RedArrow, mag ik vragen waar je de tassen hebt gekocht en wat de prijs is?
Passen ze goed in de koffers ( misschien een foto ervan?)
Ik zie deze ook wel zitten
Alvast bedankt voor de reactie.

RedArrow

Motorrijles
23 sep 2017
4
6
3
37
Gouda
Type motor
ST1100
Hallo Winovani, Ik ben een tijdje niet op het forum geweest (shame on me :Sorry:) dus zie nu pas je vraag. De tassen heb ik gekocht bij GreatBikersGear.com, als ik nu alleen de website wil bezoeken dan krijg ik een melding dat ik geen verbinding kan krijgen met de server. Kan natuurlijk aan mij liggen maar zou ook kunnen dat de website niet meer actief is.

Gelukkig ben ik niet voor een gat te vangen en heb na wat zoeken een ebay winkel van ze gevonden. Destijds heb ik inclusief verzendkosten £54,99 (64,83 EUR) betaald. Bij de ebay winkel ben je momenteel hetzelfde kwijt dus afhankelijk van de wisselkoers zit je ook ergens in de buurt van de EUR 64,-

Wat betreft de pasvorm ben ik zeer tevreden over de tassen, heb zelf geen foto's van hoe ze in de koffer zitten maar op de ebay site staan wel redelijke foto's. Er zit wat ruimte tussen te tassen en de koffers dus je weet zeker dat je de tassen altijd in je koffers krijgt. Dus ook als je de tassen helemaal hebt volgepropt.

Link naar de site waar ik ze gekocht heb:
https://greatbikersgear.com/product/side-pannier-bags-10/

Ebay winkel:
https://www.ebay.com/itm/PANNIER-LINER-BAGS-INNER-BAGS-LUGGAGE-BAGS-FOR-Honda-ST-1100-Pan-European-/182668091060

• Like
Reactions: Vosje

Vosje

3e Versnelling
2 nov 2017
132
43
28
60
Vrouwenparochie
Type motor
ST1100
Ik heb de binnentassen gisteren ook besteld. Via eBay, de website van GreatBikersGear.com werkt ook bij mij niet.

@RedArrow; Bedankt voor de tip, voor mij kwam het dus goed uit dat jij een tijdje niet op het forum was geweest :good:

Snoweck

Beginnend Bestuurder
26 mrt 2020
18
10
3
43
Type motor
ST1100
Hallo Winovani, Ik ben een tijdje niet op het forum geweest (shame on me :Sorry:) dus zie nu pas je vraag. De tassen heb ik gekocht bij GreatBikersGear.com, als ik nu alleen de website wil bezoeken dan krijg ik een melding dat ik geen verbinding kan krijgen met de server. Kan natuurlijk aan mij liggen maar zou ook kunnen dat de website niet meer actief is.

Gelukkig ben ik niet voor een gat te vangen en heb na wat zoeken een ebay winkel van ze gevonden. Destijds heb ik inclusief verzendkosten £54,99 (64,83 EUR) betaald. Bij de ebay winkel ben je momenteel hetzelfde kwijt dus afhankelijk van de wisselkoers zit je ook ergens in de buurt van de EUR 64,-

Wat betreft de pasvorm ben ik zeer tevreden over de tassen, heb zelf geen foto's van hoe ze in de koffer zitten maar op de ebay site staan wel redelijke foto's. Er zit wat ruimte tussen te tassen en de koffers dus je weet zeker dat je de tassen altijd in je koffers krijgt. Dus ook als je de tassen helemaal hebt volgepropt.

Link naar de site waar ik ze gekocht heb:
https://greatbikersgear.com/product/side-pannier-bags-10/

Ebay winkel:
https://www.ebay.com/itm/PANNIER-LINER-BAGS-INNER-BAGS-LUGGAGE-BAGS-FOR-Honda-ST-1100-Pan-European-/182668091060
Beste RedArrow,

was de prijs voor een set, of per stuk? Ik wil ze namelijk ook bestellen maar kan niet zien of het een set is of maar 1.
Alvast bedankt voor je antwoord.

groeten Arjan