Communicatie Bereikbaar

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

MartinN

1e Versnelling
15 jul 2018
40
35
18
58
Eemsmond
Type motor
ST1100
Catchy titel eh? Rolleyes

Bedoel ermee te zeggen dat ik vanaf nu intercom in mijn helm heb en dus nu ook op de motor bereikbaar ben voor mijn wederhelftFriends

ik moet eerlijk bekennen dat ik dit vroeger ook al eens heb gedaan om muziek te hebben onderweg(telefonisch bereikbaar onderweg bestond toen nog niet) maar de techniek was destijds wel ff anders dan tegenwoordig.
koptelefoon vroeger.JPG ;)

Nu naar de oosterburen gekeken om te zien wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is zonder TE veel te moeten betalen.
Eerlijk is eerlijk..vroeger kopieerden ze alles maar tegenwoordig kunnen ze ook heel wat en voor minder dan wat ik hier soms moet neerleggen.Vooral dit soort dingen.
Kijk wel uit en zoek/lees je goed in en struin de reviews af om tot een goede keuze en dus een goed product te komen.
wijs oosters gezegde zegt immers ook Voorkom teleurstellingen en je zult gelukkig zijn :gek:

Ik kwam op de Vimoto V6 en deze was binnen 5 dagen binnen , op een vrijdag ..klaar om het weekend ingebouwd te worden in mijn Schuberth C3.
1.jpg 3.jpg

Van de Schuberth kan het interne makkelijk verwijderd worden en heeft zelfs uitsparingen voor de luidsprekertjes .
En man wat een mooi geluid geven deze luidsprekertje , dat kan k je alvast verklappen.
Mooie lage en hoge tonen en dus komt mijn muziek collectie mooi uit de verf.
Hier was ik eerlijk gezegd een beetje bang voor en had ik stilletjes al rekening gehouden met minder .

Het pakketje had ook opvulling pads om de luidsprekertjes dichterbij mijn oren te brengen maar toen ik die ertussen had kreeg ik mijn hoofd er niet meer tussen :oh no:...toch wilde ik ze iets dichter bij mijn oren hebben!

K heb de beide zijden er vanaf gepield en deze op elkaar geplakt (dus zonder de vulling) en dit geplaatst.
Wekte perfect :good:

Het heeft me uiteindelijk in alle rust anderhalf uur gekost om in de bouwen..valt mee dus.
Hij was al opgeladen in China en dus gelijk getest voor k de boel weer dicht zou maken.
Het pairen met mijn telefoon ging zonder problemen en alles werkte Dirol

All's well that ends well.;)

Nu kan k muziek luisteren onderweg, bellen ,Alles wat "ok Google " aan mogelijkheden geeft en niet te vergeten verteld worden waar ik heen moet :klap:
navigatie.jpg
Wil hier geen "how to" neerzetten daar er genoeg te vinden is op t internet .
Nog wel ff dan hoe t resultaat is geworden:
20180812_092309.jpg 20180812_092433.jpg

Martin is d'r klaar voor :biker:

Heb door drukte niet veel tijd hier wat te schrijven maar als k iets nieuws heb deel ik dit graag met jullie.:)

Greetz,

Bijlagen

Manus

5e Versnelling
21 jan 2016
593
504
93
68
Valkenswaard
Type motor
Anders
Laat ook eens horen hoe het over een paar weken bevalt.
Teleurstellingen komen vaak na enige tijd opdoemen.