Bagster tanktas

Discussie in 'ST1100' gestart door Peter Vos, 2 sep 2016.

1. Peter Vos

Peter Vos 3e Versnelling

Beste forum wizzards,

Ik ben in het bezit van een hele nette Bagster Tanktas voor mijn 1100 Pan, echter, hij is eigenlijk overgehouden van mijn vorige zilvergrijze Pan uit '92 dus ook grijs van kleur. Ik vindt het nu niet mooi staan, wel functioneel, maar toch...
    Weet iemand of de overtrek en tas zelf met een speciale verf of coating goed zijn te spuiten in de bordeaux kleur die ik nu heb?

Of.... ....is er iemand die wil ruilen?

Grrreeeetzzzz

PeterPanVos

2. Ozzy

Ozzy Klokje Rondrijder

Met een hele goeie leer reiniger en goede leer verf kom je een heel eind

3. Peter Vos

Peter Vos 3e Versnelling

Vraag me af of dat nou echt goed blijft zitten? Resultaat zal redelijk onomkeerbaar zijn, dus vandaar de vraag....

PeterPanVos

4. Ozzy

Ozzy Klokje Rondrijder

Als je de juiste reiniger (ontkleur middel) en goeie leer verf neemt zeker wel. Vroeger als schoenmaker genoeg schoenen voorzien van een ander kleurtje

• Leuk Leuk x 3
  5. Ome Paul

Ome Paul Kilometervreter

Misschien stomme vraag, maar is het wel echt leer? In de zadels verwerken ze bewust geen echt leer namelijk.

6. Speedy-Pan

Speedy-Pan Kilometervreter

Net wat Ozzy schrijft, het is heel goed te doen.
    Heb een zeilmakerij gehad en we repareerden ook motorpakken, buddyseat en tassen en het in de juiste kleur maken ging goed.

7. Peter Vos

Peter Vos 3e Versnelling

Een schoenmaker en een zeilen maker. Dan móet het wel goed zitten. Ik ga de verf en primer bestellen. Ik houdt jullie op de hoogte van de resultaten!

• Leuk Leuk x 1
  8. PanfanRik

PanfanRik 5e Versnelling

hoe schilder je zo iets dan, zoals een jeansbroek in het wasmachine met een tube textielverf? waarschijnlijk niet.

9. Ozzy

Ozzy Klokje Rondrijder

Reinigen is de eerste stap.. doe je dit niet goed dan stop maar gelijk.

Verf kan je opbrengen met een doek bv goed in laten trekken en als alles mooi egaal is goed voeden met een speciaal goedje..

Pas op dat je leer niet uitdroogt

• Leuk Leuk x 2
  10. Lucky Luc

Lucky Luc Mega Mijlenmaker

Ozzy net zoals hij al aanhaalt zal de tanktas niet van leer zijn maar van een of andere kunststof. Zal waarschijnlijk ook wel gaan maar daar kan speedy-Pan beter een antwoord op geven denk ik.

groet,
    Luc.
    verstuurd vanaf mien striekiezer mee tapatalk

11. Peter Vos

Peter Vos 3e Versnelling

Volgens de site kun je mits de juiste primer zelfs met een roller de verf aanbrengen. Ik begin ook te twijfelen of het wel leer is. ..

12. Speedy-Pan

Als het geen leer is dan kun je er niets mee, je kunt het wel proberen maar word snel weer lelijk.
    Zet je tanktas anders te koop en kijk op marktplaats voor een tanktas in de kleur, die worden regelmatig aangeboden voor niet al te veel.
    Is denk ik sneller en goedkoper. ;)

• Leuk Leuk x 1
  13. Peter Vos

Peter Vos 3e Versnelling

Ik heb ook al kunststof/skai verf gevonden. Zelfde methoden qua aanbrengen. Maar hoe test ik of het leer is of niet? Is daar een trucje voor of moet je daar schoenmaker voor zijn geweest?

• Leuk Leuk x 1
  14. Speedy-Pan

Peter dit ken ik niet maar is het proberen waard Good

Om te kijken of het leer is kijk aan de binnenkant of bij de rits of je daar een randje ziet en een stukje om kan vouwen.

• Leuk Leuk x 1
  15. René

René 3e Versnelling

ik heb nog 2 tankzakken liggen. Waarvan eentje nog nooit gebruikt.

16. Peter Vos

Peter Vos 3e Versnelling

Onnodige quote verwijderd

Welke kleur dan René?

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2016
  17. René

René 3e Versnelling

Heb een zwarte en een wit met blauw dacht ik.

• Leuk Leuk x 2
  18. Lucky Luc

Lucky Luc Mega Mijlenmaker

Dat is al bijna bordeau rood RenéGood

• Leuk Leuk x 3
  19. Jur

Jur Mega Mijlenmaker

Nou, zwart zou wel kunnen toch? Zadel en andere assecoires zijn ook zwart.

• Leuk Leuk x 1
  20. Wackywabbit

Wackywabbit 1e Versnelling

Ik heb nog een bordeaux rode cover. Geen tas, maar dan ben je vast op de helft.
    Stuur me ff een pb als je interesse hebt.
    Hij is nieuw en ik hoef niet de hoofdprijs.

21. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Afhankelijk van de prijs heb ik wellicht wel interesse in je grijze tankcover Peter.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie