Alarmsysteem Acumen alarm sleutel inleren

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Anton Meijerink

2e Versnelling
13 aug 2017
61
11
8
53
Heerhugowaard
Type motor
ST1300
Goedemiddag, ik heb een ST1300 met een Acumen Cat 1 alarm. Het systeem werkt gewoon zoals het hoort met de afstand bediening, aan en uit te zetten van het alarm gaat goed.
Nu zit er er ook een sleutel aan de bediening waarmee ik de motor zou moeten kunnen starten.
Echter gaat dat niet, alles doet het als ik de sleutel van de afstandsbediening in het contact heb maar starten ho maar...
Zodra ik mijn normale sleutel erin doet werkt het wel, nu denk ik zelf dat de sleutel moet worden ingeleerd en dat is dan ook gelijk mijn vraag, weet iemand hoe dit moet of iemand die dit kan?
Het zou namelijk mooi zijn als ik alles in een heb i.p.v. twee dingen om de motor aan de praat te krijgen, als het er toch bij zit........

Ik hoor het graag.

Bedankt alvast.

Groet, Anton

Eddy DM

5e Versnelling
2 jul 2013
565
230
43
Antwerpen
Type motor
ST1100
Zit er wel een chip in de reservesleutel ?

Anton Meijerink

2e Versnelling
13 aug 2017
61
11
8
53
Heerhugowaard
Type motor
ST1300
Goedemiddag, ik weer geen antwoorden op je vragen wat ik wel weet is dat de vorige eigenaar de sleutel en de afstand bediening gebruikt heeft en het, na een accu wissel, niet meer gewerkt heeft...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pheufk

Mega Mijlenmaker
16 nov 2012
2.895
659
113
Nimwegen an de Waal(NL)
www.hoegeesuzukicenter.nl
Type motor
ST1300
Je moet is op de sleutel die bij dat alarm zit is kijken of daar die Honda chip in zit.Dan kan die opnieuw ingeleerd worden . Heb nog ernes een beschrijving van inleren van sleutel ,geschreven door een oud forumlid.Zal het hier posten als ik het terug kan vinden.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

pheufk

Mega Mijlenmaker
16 nov 2012
2.895
659
113
Nimwegen an de Waal(NL)
www.hoegeesuzukicenter.nl
Type motor
ST1300
Kun je zelf doen of laten doen als je een beetje handig bent, je kunt het ook door een erkende Honda dealer laten doen .Dan heb je deze beschrijving niet nodig die doen het op de manier zoals ik al eerder posten in de Engelse taal.

CassiusZ

1e Versnelling
25 jan 2017
23
10
3
41
Type motor
ST1300
Dan zul je wel ff voor aanstaande dinsdag langs moeten gaan, of tweeëneenhlave week geduld moeten hebben i.v.m. vakantie van de familie Snoek....

Anton Meijerink

2e Versnelling
13 aug 2017
61
11
8
53
Heerhugowaard
Type motor
ST1300
Zo nog maar even een berichtje, heb via Ali een chip gekregen deze ingeleerd op de manier zoals hier beschreven met het zelf gemaakte kabeltje, en ja hoor het werkt perfect[emoji106][emoji106][emoji106]
ga er nu nog een paar bestellen inclusief sleutels zodat ik er weer een paar extra heb.
Vanuit Heerhugowaard, dank voor jullie adviezen en hulp.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk