1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Camera Actioncam in waterdichte behuizing

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door Frits de Panman, 11 mei 2018.

1. Frits de Panman

Frits de Panman 2e Versnelling

Als ik mijn actioncam in de waterdichte behuizing doe is er uiteraard geen mogelijkheid om dan de stroomkabel (micro USB) aan te sluiten. Aangezien de batterijduur niet zo heel groot is wil ik op een of andere manier dit toch voor elkaar krijgen. Is er op het forum misschien iemand die dit al voor elkaar heeft? Op de bijgevoegde foto zie je de bedoelde behuizing. C2D2EE5C-6560-4BF6-808E-2DCFB1BDAA20-4101-00000377BFBCC11E.jpeg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

2. Hupelde

Hupelde 4e Versnelling

Lijkt op de SJCAM....
    Daar zijn kant en klare waterdichte behuizingen voor incl. stroomvoorziening...(USB)..

3. Frits de Panman

Onnodige Quote verwijderd

Bedankt voor de reactie, dit ziet er inderdaad goed uit. Mijn camera is weliswaar een Nikkei Extreme 6, maar volgens mij moet dat wel passen. Ik zal eens op internet zoeken of ik hem kan vinden.

• Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2018
  4. Frits de Panman

Eindelijk eentje gevonden en ook maar direct besteld. Hupelde hartstikke bedankt voor de tip.

• Leuk Leuk x 1
  5. Jur

Jur Mega Mijlenmaker

Ik zie een naamsverandering aankomen. Van Frits naar ActionPanMan. Rofl

6. PanZoetermeer

PanZoetermeer 4e Versnelling

20180512_185717_001.jpg
    20180512_185709.jpg
    Ik heb de actioncam op de neus "geplakt" de voeding aangelegd uit het "vooronder" en een klein gaatje in de waterdichte behuizing gemaakt. Sluit keurig aan en werkt prima... Weinig trillingen. Alleen valt de beeldkwaliteit iets tegen, maar ja, was geen dure cam. Denver Sports ACT-1014.

Laatst bewerkt: 13 mei 2018
  7. Frits de Panman

Ge komt op de film Jur

• Lol Lol x 1

Deel Deze Pagina