Accesoires aansluit punt

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Sailor88

1e Versnelling
11 mei 2017
24
52
13
30
Zeewolde
Type motor
ST1100
Goedeavond ,

Ik heb net nieuwe handvat verwarming aangeschaft voor mijn ST1100, gezien de prachtige temperaturen !

Nu ben ik op zoek naar een aansluit punt die contact geschakeld is. Ik heb het forum al doorgezocht en volgens sommige berichten zou er een accesoires aansluiting zitten achter het zekering kastje.

Wie heeft er een mooie oplossing ? Evt. met foto's ? Direct op de accu wil ik eigenlijk niet gezien ik het misschien zou vergeten om mijn verwarming uit te zetten.

Ik las ook over om hem op de verlichting aan te sluiten maar zoek eigenlijk wat foto's van de gemaakte aansluitingen.

Alvast bedankt voor de moeite,

Roy

• Like
Reactions: Ven st1300

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.550
2.237
413
51
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Een veelgekozen oplossing is aan het stadslicht koppelen. Dat is contactgeschakeld (dus als je je HVV vergeet uit te zetten hoef je niet te gaan duwen de volgende dag), de bestaande zekering kan de voeding makkelijk aan én het zit lekker in de buurt. Natuurlijk géén Scotch-koppelingen gebruiken! Knippen, solderen en krimpkousje er omheen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Sailor88

1e Versnelling
11 mei 2017
24
52
13
30
Zeewolde
Type motor
ST1100
Bedankt voor alle tips, heb inmiddels via mijn stadslichtje een soldeer verbinding aangelegd. Prima punt ! Dichtbij en genoeg ruimte om alle kabels netjes op te bergen !

bedankt !