1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Garmin GPS Aansluitingen op motorhouder Zūmo 660

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door Jan European, 27 mei 2017.

1. Jan European

Jan European 3e Versnelling

Op de motorhouder van mijn Zūmo 660 zitten naast de voedingskabel ook een kabel voor luidsprekers, een kabel voor een microfoon en een kabel voor een verkeersontvanger.

Deze laatste kabel heeft een Mini USB plug. Op mijn motor ligt die kabel ongebruikt in het afsluitbare rechter kuipvak. Ik vraag mij af of of ik deze kabel ook kan gebruiken om bijvoorbeeld onderweg mijn telefoon op te laden. Met andere woorden staat daar gewoon 5.0 Volt en levert dat ook voldoende vermogen?

Wie heeft een antwoord?

2. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Is volgens mij de aansluiting voor de ontvanger verkeersinformatie

3. Jan European

Dat klopt helemaal Piet, maar mijn vraag is of daar ook 5.0 Volt op staat met voldoende vermogen om een mobiele telefoon op te laden. Er bestaan ontvangers van verkeersinformatie zonder eigen voeding (bijvoorbeeld de Garmin GTM12). Die ontvanger zal toch ook een voeding nodig hebben en die moet dan dus via die USB aansluiting komen. De Garmin documentatie geeft niet veel informatie prijs.

Ik heb zelf geen verstand van dit soort zaken en ben daarom een beetje bang om het zomaar te proberen. Het lijkt mij niet zo leuk om mijn Zūmo en/of mijn telefoon kapot te maken in een experiment.

4. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Jan ,dan eerst met een digitale meter de spanning meter uit de USB-kabel .

5. Jan European

Piet bedankt voor het meedenken. Ik denk dat ik maar gewoon voor een standaard oplossing ga met een kant-en-klare USB aansluiting. Dat is goedkoper dan een digitale meter ;)

6. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Je kent of heb in je kennissenkring toch wel iemand die wel zo'n meter heeft.
    Woond Tommie niet bij jou in de buurt.Wink:

Deel Deze Pagina