1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Garmin GPS 350LM foutmelding extra kaarten

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door TuinfluiterPan, 7 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Gesloten door: Nosegear
Reden: Op verzoek thread owner.
Datum sluiten topic: 08:11 28-02-2018
  1. TuinfluiterPan

TuinfluiterPan 4e Versnelling

Voor de vakantie 2018 de europe Cyclopskaart Flitspalen aangekocht via Garmin Express. Dan blijkt het toch niet helemaal te werken. Ik krijg foutmeldingen dat deelmappen niet geïnstalleerd kunnen worden Greece en Italie And Slovenie... de rest wel. Dus Garmin support gemaild en zeer snel antwoord. Perfect maar toch nog geen oplossing. Nu loopt mijn Garmin ook vol 81% en ik heb een SD kaartje 8Gb, maar Garmin Express ziet deze niet, ik krijg geen keuze of in Garmin of SD kaartje.
    De foutmelding kan ook te maken...shame, toch wat overbodige taal bestandjes geleegd? Grieks, spreek ik niet en kan het ook niet lezen en ga er ook niet heen met de motor. Zijn er suggesties zoals herinstalleren van alle bestanden? ik heb hem al gereset fabrieksinstellingen (Thanx Mr GPS) dus al mijn opgeslagen adressen TDT enz foetsie. Maar dat heeft geen oplossing.
    Opnieuw plaatsen van de taalbestanden... wie is in de buurt met 350LM standaard om complete backup te maken (dus niet de kaarten, maar besturing systeem waar mogelijk)
    Is mijn SD kaartje misschien niet de juiste.. code 4 snelheid, moet Garmin 350LM hem nog activeren? Er staan wel bestanden van Garmin op.
    In ieder geval ff puzzelen en ik wacht ook nog op een alternatief vanuit Garmin support.

Maar misschien heeft iemand nog suggesties?

2. TuinfluiterPan

Kijk nu al reactie van Garmin Support. Er blijkt een storing te zijn in de installaties van Cyclops Flitspaal informatie... even geduld aub..Good

3. Rimconator

Rimconator Mega Mijlenmaker

4. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Is al een paar dagen zo Wink:

5. TuinfluiterPan

updates al tijdje binnen, dus topic mag gesloten worden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina