• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

20% korting op originele Honda onderdelen...

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
693
609
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Ik heb sinds de groepsaankoop van de D-sets goed contact met de Honda dealer van het voordeligste aanbod.
Standaard krijgen "we" sindsdien 20% korting op Honda onderdelen als we (denk ik gevoelsmatig) af en toe een (grotere?) bestelling plaatsen.

Prijzen gelden van: cmsnl.com - 20% + de BTW van 21%

Voorbeeld:

Een complete Distributieset komt hiermee op €212, het wordt steeds leuker... :Biggrin

Ik stel voor (misschien wederom impulsief) om hier een wensenlijst van onderdelen bij te houden en bijvoorbeeld 1 keer in de maand(?) langs die dealer te rijden, je moet dus wel (kunnen) wachten op je onderdelen.

Details voor verzending/of het in praktijk wel rendabel is i.v.m. verzendkosten naar de bestellers zullen vanzelf blijken.

Goed idee?

Bestellingen: Onder voorbehoud
Teacher: Heeft klaarblijkelijk een ST1300, deflector kit = €???,- EX

Laatst bewerkt:

wietsehm

3e Versnelling
22 aug 2014
125
115
43
37
Groningen
Je verwent ons wel Sander! Groot feest! En €212 is geen geld!

2 linker handen worden een steeds beter samenwerkend setje

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
693
609
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Vandaag besteld en jij hebt hem al binnen! Wietse betaalde hem vorige maand dubbel en het wordt dus vrijdag. Ik weet zeker dat de toekomstige "wisselaars" de riem gisteren hebben laten vervangen door het nieuwe mobiele klusteam dat pas in 2018 wordt gevormd.
Bijzonder... Wij zijn absoluut uitblinkers in ultrasoon ouwehoe...(PIEP), Dennis! [emoji4]

iPad Tapatalk

• Like
Reactions: Dennis

teacher

4e Versnelling
31 mei 2015
264
304
63
Type motor
ST1300
Ik doe mee: er staat nog een deflector setje op de wish list hier :)

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.830
2.844
113
46
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
Ok. Wietse komt vrijdag naar mij toe, blijft snurken bij mij en dan gaan we richting Teteringen de volgende dag.
Want anders wordt het wel een hele erg lange dag voor Wietse. Dus dan heb ik vrijdag de tijd hiervoor. [emoji3]
Loop nog een paar maanden bij te komen en kan mij dus prima vermaken met onderhoud pannetjes.

Ikzelf heb van Elmar de RVS zuigers gekocht, dus ga ook mijn klauwen voorzien van ander kleurtje als ik die toch ga reviseren.

Maar goed, dwaal af, goed beZig sander!

“Always notice who does and who doesn’t applaud you when you succeed.”

• Like
Reactions: Mikey en sleutelaar

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
693
609
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
08P72-MCS-800A Windafleiderset(spiegel) Set van twee zwarte windafleiders die op de spiegels gemonteerd kunnen worden. 149,50 :Shok:
08P73-MCS-800A Windafleiderset(kuip) Set van vier zwarte windafleiders die op de onderkuip gemonteerd kunnen worden. 149,50 :Shok:

Bovenaan Onderaan